Tuesday, April 27, 2010

Wedding Photo Artwork

slm..sepanjang aku buat freelance, ada gax la artwork2 aku yg boleh dibanggakan (orang kata)..heheh..yela aku kan baru lg dlm bidang ni, byk lg kena praktis..sape kata edit gmbo ni senang, edit gmbo kamera henpon 2megapixel pon ssh tw..hehe..tp aku ada mbe2 yg xlokek ilmu.thx my frens! to my fam..thx 4ur suport! realy apreciate...and..pd spe yg pnah mnjadi customer aku tu.maaf atas segala kekurangan yg x disengajakan..(setakat ni oke jex..;}) LASTLY jom skodeng2 artwork aku ni..



ANIS dan HAIRUDDIN - Kota Tinggi, Johor
14 Mar 2010





































NORAINI dan SALLEHUDIN - Taman Sri Pulai, JB
5 Dec 09





























ERWAN KRISNAWAN dan NASURAH - Gemas, Negeri Sembilan
13 Nov 09





























SHIDAH dan HAFIIZH - Kota Tinggi, Johor
31 May 09





























IDA dan ZUL - Selayang, Selangor
10 May 09




























SITI RABIAH dan SAHRULNIZAM - Kota Tinggi, Johor
10 April 09



















No comments:

Post a Comment